Archív: júl, 2024

Krátka spomienka na jednu československú spartakiádu v sedemdesiatych rokoch

Spartakiády boli hromadné dobrovoľno – povinné propagandistické akcie v rokoch socializmu , ktoré sa konali každých päť rokov od roku 1955 do roku 1985 s výnimkou roku 1970. V roku 1990 sa konala už len obmedzene a potom zanikli. Hoci sa ich zúčastnili statisíce ľudí, na rozdiel od vojenskej služby sa na tieto akcie spomína akosi oveľa menej. Obyvateľstvo v Prahe v […]

Pokračovanie článku

Na návšteve vo Vysokých Tatrách

Deň č.1 Cesta a Studenovodské vodopády Pobyt som si objednal na štyri dni cez internet v penzióne Koliba v StaromSmokovci prostredníctvom jednej pani (manželky majiteľa chaty).Cestoval som vlakom a musel som sa vrátiť zo zástavky domov pre turistické palice, ktoré sú od tohto roku novou súčasťou mojej turistickej výzbroje. Vlak som potom stihol doslovne v posledných […]

Pokračovanie článku

Na mieste jednej z najslávnejších bitiek v dejinách Európy pri Slavkove(Austerlitz) pri Brne

Zmenil som tentoraz typ cieľa destinácie a zameral som sa trochu aj na históriu. Preto som si vybral miesto jednej z najslávnejších bitiek v dejinách ľudstva a to pri Slavkove neďaleko Brna ,kde v roku 1805 porazil Napoleon spojenecké rakúsko – ruské sily ,teda vlastne „našich“. Hovorí sa v tomto prípade aj o bitke troch cisárov. Žiaľbohu táto aplikácia z […]

Pokračovanie článku

Na klobásovom festivale v Békéšskej Čabe (južné Maďarsko),najväčšom centre Slovákov v Maďarsku

V roku 2023 som sa zúčastnil jednodňového zájazdu do mesta Békéšská Čaba v juhovýchodnom Maďarsku. Hlavným bodom výletu bol známy klobásový festival, jedna z najznámejších gastronomických akcií v Európe. Chcel som pôvodne pripojiť k textu aj fotografie ale táto aplikácia to z kapacitných dôvodov nepovoľuje. Odchod bol o piatej ráno od Tesca Zlaté piesky ,čo […]

Pokračovanie článku
967. deň: Česká muničná iniciatíva musí pokračovať, uviedla trojica premiérov

967. deň: Česká muničná iniciatíva musí pokračovať, uviedla trojica premiérov

17.10.2024 06:10

Aliancia aj naďalej plne podporuje Ukrajinu, ktorá sa jedného dňa stane členom NATO.

Kažimír sa chce brániť: Peniaze na úplatok mali inú štruktúru než tvrdí Imrecze. S miliónom „bol na nule“

Kažimír sa chce brániť: Peniaze na úplatok mali inú štruktúru než tvrdí Imrecze. S miliónom „bol na nule“

17.10.2024 15:00

60-tisíc, ktoré mal Kažimír údajne použiť na úplatok Imreczemu mali vraj inú štruktúru, než tvrdil sám Imrecze.

Fico v Bruseli: Prišlo na naše slová, že migrácia potrebuje razantné a tvrdé riešenia

Fico v Bruseli: Prišlo na naše slová, že migrácia potrebuje razantné a tvrdé riešenia

17.10.2024 12:27

Spresnil, že Slovensko je medzi tými členskými krajinami EÚ, ktoré prispievajú k hľadaniu riešenia.

palenque

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 33
Celková čítanosť: 39439x
Priemerná čítanosť článkov: 1195x

Autor blogu

Kategórie