Založ si blog

Archív: jún, 2024

Moje poznávanie Egypta

V zvlášť hektickej atmosfére (najmä mamka je nervózna a prenáša sa to aj na nás ostatných) som sa chystal na návštevu Egypta. Nákupy v časovej tiesni, cestovná horúčka akosi patrili k k sprievodným javom pred dovolenkou. Tentoraz to bolo umocnené tým, že som cestoval do predsa len exotickejšej krajiny. Prvýkrát som bol pred cestovaním naozaj nervózny. Už výber zájazdu […]

Pokračovanie článku

Náučný chodník Súľovské skaly

Po zahraničných cestách popíšem aj jednu cestu domácu, aj aby ma tu náhodou neoznačili niektorí blogeri za zahraničného agenta. Súľovské skaly sú fenoménom na Slovensku. Táto trasa sa považuje za jednu z najkrajších na Slovensku. Ide malé pohorie, kde sa nachádza množstvo bizarných skalnatých útvarov.Našu cestu sme zahájili v Považskej Bystrici. Odtiaľ sme išli […]

Pokračovanie článku

Pri prameni najslávnejšej a najnavštevovanejšej európskej rieky Dunaj v Čiernom lese a odtiaľ cesta na bicykli do Ulmu.

Deň č.1 Cesta tam Pokračujem vo svojom poznávaní dunajskej cyklotrasy. Rakúsko, Slovensko a časť Maďarska po Budapešť som už v minulosti absolvoval a tak som sa zameral na krajinu vzniku tejto medzinárodnej rieky a to je v Nemecku v známom Čiernom lese. O ceste som uvažoval už dva roky, ale napokon som dal prednosť iným trasám. Až teda tento krát to vyšlo. Cestu som […]

Pokračovanie článku
Michelko odmietol diskutovať so Šipošom. STVR by podľa poslanca SNS mohla mať nového šéfa v októbri

Michelko odmietol diskutovať so Šipošom. STVR by podľa poslanca SNS mohla mať nového šéfa v októbri

23.06.2024 13:58

Poslanci hnutia Slovensko nie sú podľa Michelka schopní diskutovať.

Darovanie MiG-29 ide na políciu. Rezort obrany podáva trestné oznámenia na Hegerovu vládu

Darovanie MiG-29 ide na políciu. Rezort obrany podáva trestné oznámenia na Hegerovu vládu

24.06.2024 06:00

Vládna strana Smer vlani už pre darovanie stíhačiek podávala trestné oznámenie, polícia ho však zamietla.

Na obzore otrasy v policajnom zbore. Sľuby nám už nestačia, chceme skutky, apelujú odbory na ministrov

Na obzore otrasy v policajnom zbore. Sľuby nám už nestačia, chceme skutky, apelujú odbory na ministrov

24.06.2024 09:37

Príslušníci ZVJS sa pripájajú k výzve pre policajtov a od 24. do 28. júna budú nosiť čiernu stužku.

ONLINE: Ruskí blogeri ostro kritizujú vedenie. Moskva rozmiestňuje vojenskú techniku do civilných oblastí na Kryme

ONLINE: Ruskí blogeri ostro kritizujú vedenie. Moskva rozmiestňuje vojenskú techniku do civilných oblastí na Kryme

24.06.2024 06:25

Šéf ukrajinskej vojenskej rozviedky Budanov nevidí zmysel v mierových rozhovoroch. Ak nezískame to, čo je okupované, bude tu vojna navždy, tvrdí.

palenque

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 20822x
Priemerná čítanosť článkov: 946x

Autor blogu

Kategórie